Η ομιλία μέ τήν μεγαλύτερη ακροαματικότιτα

ΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ ΚΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ (ομιλίες) ΠΑΤΕΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΡΟΣ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ... ...{κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ... https://apokalipsistora.blogspot.com/2017/05/blog-post_18.html

< ΟΛΑ, ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ >

Σάββατο 27 Μαρτίου 2021

Επιστροφή στά παλιά.. κι'απ'τά ξετσίπωτα στά σεμνά...

Ποιος είναι ο ρόλος της μουσικής στις ασθένειες
Μπορεί να θεραπεύσει η μουσική; Οι επιστήμονες προσπαθούν να απαντήσουν ερευνώντας τις πιθανές θεραπευτικές ιδιότητες της μουσικής σε ποικιλία ασθενών, από πρόωρα βρέφη μέχρι καταθλιπτικούς. Ο ήχος των μηχανών οξυγόνου, οι κουβέντες των γιατρών και των νοσοκόμων… αυτοί είναι οι πρώτοι ήχοι που ακούει τις πρώτες του ημέρες ένα μωρό που γεννήθηκε πρόωρα και βρίσκεται στη θερμοκοιτίδα. Και όμως, μια νέα μελέτη προτείνει ότι κάποιοι ήχοι, όπως νανουρίσματα, μπορούν να κάνουν καλό στα νεογέννητα αλλά και στους γονείς τους, μέχρι και να βελτιώσουν τα μοτίβα ύπνου και διατροφής των μωρών... TheSecretRealTruth

Μην χρησιμοποιήσεις ποτέ μονάχα τά μάτια σου και τήν ακοή σου γιά να καταλάβεις κάποιος άν είναι ευτυχισμένος ή δυστυχισμένος . Πολλές φορές ή μεγαλύτερη χαρά εκδηλώνεται με δάκρυα, αλλά όμως και ή μεγαλύτερη πίκρα κρύβεται κάτω από ένα χαμόγελο, ακόμη κι'ένα τραγούδι νά έχει μόνο πίκρα..

***********

μέ τό τραγούδι πέρναγα πάντα τήν μοναξιά μου...
καί μέσ'τούς στίχους έκρυβα τήν κάθε συμφορά μου...
θά γράψω τώρα έναν σκοπό στόν πόνο μου νά μοιάζει...
νά τραγουδώ όταν πονώ, νά'ντέχω στό χαλάζι...
**********************************************************************************
Ναί λοιπόν, είναι ανάγκη να βρείς τόν εαυτό σου, εδώ θά παλέψεις νά βρείς τήν γαλήνη σου... αλλά ποτέ μή ξεχάσεις... τούς εφιάλτες τούς έχεις μάσα σου, όπου κι'άν πάς τούς κουβαλάς μαζί σου... αυτούς πρέπει νά νικήσεις...

***********************************************************
Οι άνθρωποι δημιουργήθηκαν για να αγαπιούνται και τα πράγματα δημιουργήθηκαν για να χρησιμοποιούνται.... Ο λόγος που ο κόσμος μας βρίσκεται σε ΧΑΟΣ 
ειναι επειδή τα πράγματα αγαπιούνται και οι άνθρωποι ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ...!


**********************************************************
κι'άν τά αισθήματα σου αλλάζουν όπως οί εποχές καί παρέρχονται... ο χειμώνας πού πάντα έρχεται μέσα στά χιόνια του ίσως γράψει τό δικό του τέλος γιά ένα άλλο σπουργίτι...



Μην χρησιμοποιήσεις ποτέ μονάχα τά μάτια σου και τήν ακοή σου γιά να καταλάβεις κάποιος άν είναι ευτυχισμένος ή δυστυχισμένος . Πολλές φορές ή μεγαλύτερη χαρά εκδηλώνεται με δάκρυα, αλλά όμως και ή μεγαλύτερη πίκρα κρύβεται κάτω από ένα χαμόγελο.


όταν η σιωπή μου έχει κάτι νά πεί...
τότε τό τραγούδι πού θά ζωντανέψει...
έχει νά εκφράσει πολλά περισσότερα...


κι'όταν η ζωή μου γίνει σιωπή...
τότε όλα τά'χει σκεπάσει τό σκοτάδι...



καί όταν όσα κι'άν λέγονται είναι ένα ψέμα...
τότε η σιωπή άς μείνει γιά πάντα μεταξύ μας...


μιά σιωπή πού μόνο μέσα σέ ένα τραγούδι...
θά κρύψει γιά πάντα τό τέλος κάποιου ονείρου...


άκου λοιπόν τώρα αυτό τό τραγούδι τής σιωπής...
πού έχει νά πεί γιά τά χαλάσματα μιάς άδιας ζωής...

*
είναι καί μερικές Κυριακές πού όσο ηλιόλουστες είναι...
τόσο περισσότερη συννεφιά σού φορτώνουν στήν ψυχή...



βαλίτσες ετοιμάζουν τα πουλιά,
τα μάτια ακόμα μια φορά θα σημαδέψουν,
τους ίδιους δρόμους που δεν βγάζουν πουθενά!!!
Τα φύλλα ντύνονται χρυσά να ταξιδέψουν,
να πάρουνε το δρόμο της βροχής...

είναι βλέπεις...
κι'εκείνα νά τά μονοπάτια τά φθινοπωρινά
πού πάντα σέ σπρώχνουν πρός τόν χειμώνα...


Όποιος στήριξε τήν ευτυχία του στόν άλλον καί έκτισε τήν ζωή του στά θεμέλια τήν ανάγκης τού άλλου, έμεινε μόνος καί’χασε τήν ζωή του... όταν χάσεις τόν δρόμο σου, ανάγκη είναι νά βρείς τόν εαυτό σου...

τό παλιό ρολόϊ θά έχει πάντα τόν απόηχο καί τού παλιού καιρού...
τού χρόνου πού πάγωσε τήν σκέψη καί κάπου έχει σταματήσει... 
καί τού πόνου μιάς γλυκιάς μαχαιριάς πού ματώνει τό παρών...
Kokotas - To Palio Roloi (Το παλιό ρολόι)


Πολλοί θα περάσουν και θα φύγουν από τη ζωή σου... Μα μόνο οι αληθινοί άνθρωποι θα αφήσουν τα ίχνη τους στην καρδιά σου...



Καλύτερα να αγαπάς άδικα παρά να μισείς δίκαια


Πολλοί θα περάσουν και θα φύγουν από τη ζωή σου... 
Μα μόνο οι αληθινοί άνθρωποι θα αφήσουν τα ίχνη τους στην καρδιά σου...


Η καρδιά που συγχωρεί μοιάζει σαν ένα στρείδι 
που κλείνει την πληγή του με ένα μαργαριτάρι.


Όποιος στήριξε τήν ευτυχία του στόν άλλον καί έκτισε τήν ζωή του στά θεμέλια τής ανάγκης τού άλλου, έμεινε μόνος καί’χασε τήν ζωή του... όταν χάσεις τόν δρόμο σου, ανάγκη είναι νά βρείς τόν εαυτό σου...



όση παγωνιά κι'άν έχουν οί καρδιές μας...
ο ήλιος τής δικαιοσύνης πάντα θά λάμπει...
πρέπει όμως κι'εμείς νά φύγουμε από τήν σκιά !  




Τα όνειρά μας τα πλάθουμε και τα πραγματοποιούμε εμείς...
Τους εφιάλτες μας τους δημιουργούν και τους πραγματοποιούν οι άλλοι...


Καί βέβαια η αγάπη θέλει κόπο νά τήν καλλιεργήσεις... 
αλλά ποτέ δέν τήν πουλάς στήν λαϊκή όπως τά ζαρζαβατικά..






Κάθε μεγαλοφυής άνθρωπος βλέπει τον κόσμο κάτω από διαφορετικό πρίσμα 
απ' ότι τον βλέπουν οι άλλοι, αλλά κάπου εδώ έγκειται και ή τραγωδία του.



Αν αγαπάς τήν γνώση πρέπει νά έχεις επαφή μέ τέ πράγματα καί τούς ανθρώπους, αλλά όμως η σοφία απαιτεί νά διατηρείς απ’ όλα αυτά τίς απαραίτητες αποστάσεις... άλλωστε άν θέλει ς νά βρείς τόν εαυτό σου πρέπει νά σέ χάσουν όλοι οί άλλοι.

Αν ή αγάπη σου για κάποιο πρόσωπο είναι αληθινή, τότε κανένα ελάττωμα 
 του προσώπου αυτού δεν μπορεί να κλονίσει την αγάπη σου.
**************************************





Η πείρα γιά τήν ζωή πού όλοι θά ήθελαν νά ΄χουν, είναι μία φλόγα... 
η οποία φωτίζει μόνον αυτούς πού έχουν καεί απ'αυτήν...


Όταν ό θεός τοποθετεί στην ζωή σου μία τελεία, μη την μετατρέπεις εσύ σε ερωτηματικό


Η αγάπη καμιά φορά είναι ένα δράμα συνήθως είναι μια κωμωδία 
ποτέ όμως δεν είναι  ιστορία χωρίς λόγια
************

************
Κανένας λαός δεν επέζησε στην τύχη. Κανένα κράτος δεν καταστράφηκε συμπτωματικά. Αλλά και καμιά πατρίδα δεν έσβησε, προτού ο λαός της δεν περάσει το χάσμα της ψυχικής αποξένωσης από το χώμα που τον γέννησε και πότησαν με αίμα οι προγονοί του... όταν ο λαός ξεχνάει την ιστορία του, τότε και η ιστορία τον διαγράφει από τις σελίδες της...
Βιολάρης Μιχάλης Τρεις νέοι τρεις φίλοι

όχι μόνον δέν είναι μακρυά η Κύπρος, αντίθετα είναι η αυλή μας, καί είναι δική μας... Άμα η πατρίδα κινδυνεύει για κανέναν δεν υπάρχουν δικαιώματα, για όλους υπάρχουν μόνον υποχρεώσεις.

όταν σέ προδώσουν οί φίλοι σου... οί αγάπες σου... οί συγγενείς σου... καί  σέ απογοητεύσει η υποκρισία τών ανθρώπων... μήν ξεχάσεις ποτέ, Πώς ποτέ δέν θά σού πεί ψέμματα ο Ουρανός, ή Θάλασσα, τά Βουνά , τά δάση... εκεί είναι καί η θεραπεία τής ψυχής σου...


όση παγωνιά κι'άν έχουν οί καρδιές μας...
ο ήλιος τής δικαιοσύνης πάντα θά λάμπει...
πρέπει όμως κι'εμείς νά φύγουμε από τήν σκιά !  






H Δύναμη του Τραγουδιου και η Mουσικοθεραπεία στην αρχαία Eλλάδα

*Η Mουσικοθεραπεία είναι η εφαρμογή της μουσικής και η χρησιμοποίησή της, ως θεραπευτικό μέσο*, μέσα από διάφορες μεθόδους και τεχνικές με σκοπό τη βελτίωση και τη διατήρηση της ψυχικής, πνευματικής και σωματικής υγείας. H μουσική είναι ένα δημιουργικό, μη λεκτικό μέσο που προωθεί την προσωπική έκφραση και ανάπτυξη του ατόμου, όπως και την επικοινωνία και την επαφή του με τους άλλους. H θεραπευτική ιδιότητα του ήχου και της μουσικής αποτελεί αντικείμενο έρευνας και μελέτης.O ακριβής χαρακτήρας και η δομή της θεραπευτικής μουσικής είναι βέβαια άγνωστος, αφού μέχρι στιγμής έχουν χ... περισσότερα »

όμως κι'εσύ ίσως καί νά ήσουν μόνο ένα τραγούδι...
από μιά ατέλειωτη λάμψη... κάποιου ήλιου μακρινού
και μιάς απέραντης σιωπής.... τής άδειας μου ψυχής...

YOUTUBE.COM
Στίχοι: Πυθαγόρας Μουσική: Γιάννης Σπανός Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Πάριος Θα με θυμηθείς, να το θυμηθείς όταν φύγω πια κι όταν αισθανθείς…

Mά έτσι κι΄αλλιώς οί φίλοι μου μέ΄χουν ξεχάσει...
ακόμη κι΄εχθροί μου τώρα έχουν πλέον κουραστεί...
καί όσο κι'άν ψάξουν η σιωπή μου μ'έχει σκεπάσει...
καί μέσ΄τήν ψυχή μου όλα έχουν γκρεμιστεί...

YOUTUBE.COM
Μπορεί Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος Πρώτη εκτέλεση: Τόλης Βοσκόπουλος Μπορεί να φύγεις κάποτε, μπορεί Και όπως σβήνει…

κι'εκεί μέσα στούς στίχους...
είναι τό μόνο πού χρειάζεται...
νά κλείσεις τίς πληγές σου...
νά μαζέψεις τά κομμάτια σου...

YOUTUBE.COM
Νίκος Νομικός - Όλες οι αγάπες μου Από το άλμπουμ "Όλες οι αγάπες μου" LP1986. Στίχοι: Άγγελος Αξιώτης Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης Όλες οι…

όταν η σιωπή έχει νά πεί πολλά περισσότερα..
τότε η σιωπή μου, είναι η θεραπεία μου...
γι’αυτό και θα γίνει έτσι ένα τραγούδι...
πού θα είναι η ζωή μου, κι'ο θάνατός μου...



YOUTUBE.COM
Ενα όμορφο Σαββατοκυριακο σας εύχομαι ..γεμάτο Αγάπη.....! Στίχοι: Τάκης Καρνάτσος Μουσική:…
όταν χάνετε ένα όνειρο, σβήνει καί ένα κομμάτι ζωής...
καί είναι ανάγκη τότε απ'όλους νά εξαφανιστείς...
σέ μονοπάτια πού τά όνειρά σου έγιναν κομμάτια...
αλλά έμεινε μυστική η μαχαιριά πού ακόμη ματώνει...
μέσα στήν σιωπή σου... πού λέει πολλά περισσότερα..;

YOUTUBE.COM
1968 "ΑΓΩΝΙΑ" ΜΟΥΣΙΚΗ : Γ. ΖΑΜΠΕΤΑΣ ΣΤΙΧΟΙ : ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ "ΤΣΑΝΤΑΣ" TOLIS…

Τα όνειρά μας τα πλάθουμε και τα πραγματοποιούμε εμείς... Τους εφιάλτες μας τους δημιουργούν και τους πραγματοποιούν οι άλλοι...
Μέσα στη νύχτα, μες στο σκοτάδι, ίσως να νιώσεις κάτι σαν χάδι...
Είναι η σκιά μου. Μη σε τρομάξει! άστη μονάχα να σε φυλάξει..!

YOUTUBE.COM
ΈΚΛΑΨΑ ΜΑ ΘΑ ΡΘΕΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΚΑΙ ΕΣΎ ΓΙΑ ΜΈΝΑ ΓΙΑΤΊ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΌΝΕΙΡΑ ΜΟΥ ΧΕΙ Σ…

όσο κι'άν η αγάπη τυραννάει...
καί σού ματώνει τήν πληγή...
είναι τά όνειρα πού τά τυλίγει η σιωπή...
καί ματώνουν ποιό βαθιά στήν ψυχή σου...

YOUTUBE.COM
Δεν την μπορώ την ερημιά Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος Μουσική: Στέλλα Βοσκοπούλου…

μά εγώ ένα μόνο όνειρο είχα πάντα...
νά βλέπω απλά ένα χαμόγελο σου...
νά ζείς μόνο γιατί κάποιος σ'αγαπά...
νά δίνεις ζωή στά χαμένα μου όνειρα...

YOUTUBE.COM
Αν δεις στον ύπνο σου ερημιά....Νταλάρας..!! ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Αν δεις…

όμως ίσως καί νά ήσουν ένα άπιαστο όνειρο...
μιά μελωδία από ένα τραγούδι πού γεννά η σιωπή...
καί μιά ατέλειωτη λάμψη... κάποιου ήλιου μακρινού
μιάς απέραντης σιωπής από τα συντρίμμια τής ψυχής μου...

YOUTUBE.COM
ΕΚΕΙΝΗ - ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ

Ή ιστορία του κάθε ανθρώπου , ομοιάζει με την πληγή της ψυχής του…
και όλη αυτή η ιστορία είναι ζωγραφισμένη μέσα στα μάτια του…
καί ζωντανεύει στά όνειρά του ... πού ίσως είναι καί ο εφιάλτης του...

YOUTUBE.COM
Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Νταλάρας Άλλες ερμηνείες: Μανώλης Φάμελος Γύρνα τις…







***************************^^^^^^^^^^^^

τό παλιό ρολόϊ θά έχει πάντα τόν απόηχο καί τού παλιού καιρού... τού χρόνου πού πάγωσε τήν σκέψη καί κάπου έχει σταματήσει... καί τού πόνου μιάς γλυκιάς μαχαιριάς πού θά ματώνει πάντα τό παρών...



YOUTUBE.COM
Visit my other channel "To Peiraiotaki from Tampouria" [Only Kazantzidis Songs] Επισκεπτήται το κανάλι "To Peiraiotaki from Tampouria" [Μόνο…

κι'άν τά αισθήματα σου αλλάζουν όπως οί εποχές καί παρέρχονται... ο χειμώνας πού πάντα έρχεται μέσα στά χιόνια του ίσως γράψει τό δικό του τέλος γιά ένα άλλο σπουργίτι...

καί έρχεται η ώρα πού τό μόνο πού πρέπει νά κάνεις...
είναι νά κλείσεις τίς πληγές σου... νά μαζέψεις τά κομμάτια σου..



YOUTUBE.COM
(Me ekdikhthike - Tolis Voskopoulos) Στίχοι: Πυθαγόρας Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης Πρώτη εκτέλεση: Τόλης Βοσκόπουλος Πέρασε σήμερα…

Πάντα υπάρχει κάτι καλύτερο από αυτό που αποδεικνύεται σκάρτο... ΑΛΛΑ όμως πρέπει νά περιμένεις πάντα νά περάσει ο χειμώνας καί ο χιονιάς γιά νά έρθει η ΆΝΟΙΞΗ...



YOUTUBE.COM
LP AN MIA MEΡΑ ΣΕ ΧΑΣΩ 1978.

Η αγάπη καμιά φορά είναι ένα δράμα συνήθως είναι μια κωμωδία ποτέ όμως δεν είναι ιστορία χωρίς λόγια... διότι θά είναι πάντα στό τέλος ένα αξέχαστο παλιό τραγούδι...



YOUTUBE.COM
Μια καρδιά απόψε μια καρδιά ξαγρυπνά μές την ερημιά Εφυγες και πήρες κάθε μου ελπίδα κάθε μου αχτίδα κι΄όνειρο γλυκό μ΄άφησες μονάχο να μετρώ…

μά είναι ανάγκη... πρίν σέ θάψουν οί αναμνήσεις...
νά θάψεις εσύ τό παρελθόν...



YOUTUBE.COM
Δείτε το καινούργιο cover της "Χριστίνα Συρίγου – Crazy in love ( cover Kadebostany / Beyonce )"https://www.youtube.com/watch?v=A-hMbFgIylg

Eίναι τραγικό στόν κόσμο τών αισθήσεων... νά ζούνε αναίσθητοι άνθρωποι... πού είναι ανίκανοι νά συναισθανθούν... πόση μοναξιά αισθάνεται ο διπλανός τους...



YOUTUBE.COM
Λάκης Αλεξάνδρου- Σε καρτερώ

Η πείρα γιά τήν ζωή πού όλοι θά ήθελαν νά ΄χουν, είναι μία φλόγα... η οποία φωτίζει μόνον αυτούς πού έχουν καεί απ'αυτήν...



YOUTUBE.COM
ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ '' ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗ & ΣΤΙΧΟΙ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΜΠΕΣΙΝΗΣ…

Όποιος στήριξε τήν ευτυχία του στόν άλλον καί έκτισε τήν ζωή του στά θεμέλια τήν ανάγκης τού άλλου, έμεινε μόνος έχασε τήν ζωή του, κι'έβαλε φωτιά στά όνειρά του... όταν χάσεις τόν δρόμο τής Ζωή σου, ανάγκη είναι νά βρείς τόν εαυτό σου...



YOUTUBE.COM
Βαρέθηκα τα ίδια λόγια να μου λένε πως είμαι πάντα το καλύτερο παιδί και όταν μένω μόνος μου αναρωτιέμαι αν είναι εύκολο ν' αλλάξεις μια ψυχή…

όταν η σιωπή έχει πιά πάρει την θέση σου..
τότε η σιωπή μου, είναι η θεραπεία μου...
γι’αυτό και θα γίνετε πάντα ένα τραγούδι...
πού θα είναι η ζωή μου, κι'ο θάνατός μου...
γι’αυτό και κανείς ποτέ δεν θα μού την κλέψει…...
Δείτε περισσότερα



YOUTUBE.COM
κοκοτας σταματης ,μη μου χτυπας τα μεσανυχτα την πορτα http://palia-laika.blogspot.com/

όταν στήν ζωή σου πέφτει η αυλαία...
η μνήμη πονάει πολύ περισσότερο...
καί τά όνειρα πού τά τυλίγει η σιωπή...
ματώνουν ποιό βαθιά στήν ψυχή σου...
καί είναι ανάγκη τότε απ'όλους νά εξαφανιστείς......
Δείτε περισσότερα

Ναί λοιπόν, είναι ανάγκη να βρείς τόν εαυτό σου, εδώ θά παλέψεις νά βρείς τήν γαλήνη σου... αλλά ποτέ μή ξεχάσεις... τούς εφιάλτες τούς έχεις μάσα σου, όπου κι'άν πάς τούς κουβαλάς μαζί σου... αυτούς πρέπει νά νικήσεις...



YOUTUBE.COM
ΑΠΟ ΤΟ LP ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ-1982....ΓΙΑ ΤΟΝ mantrip7

Αν αγαπάς τήν γνώση πρέπει νά έχεις επαφή μέ τέ πράγματα καί τούς ανθρώπους, αλλά όμως η σοφία απαιτεί νά διατηρείς απ’ όλα αυτά τίς απαραίτητες αποστάσεις... άλλωστε άν θέλεις νά βρείς τόν εαυτό σου πρέπει νά σέ χάσουν όλοι οί άλλοι.


Ό κόσμος είναι μία κωμωδία για όσους σκέφτονται, και μία τραγωδία για όσους αισθάνονται... καί μοιάζει επίσης και ένα θέατρο, η δε ζωή είναι ένα δράμα, έρχεσαι, το ζείς, και φεύγεις.

Υπάρχει ένα θέαμα πού είναι μεγαλύτερο από τήν θάλασσα, είναι ο ουρανός... υπάρχει κι ένα θέαμα όμως μεγαλύτερο καί από τόν ουρανό… είναι νά μπορείς νά δείς τήν συννεφιά πού έχει μέσα στήν ψυχή του ο απέναντί σου...

YOUTUBE.COM
LP ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ 1982.
καί είναι κάτι τέτοιες ώρες... πού
η μνήμη πονάει πολύ περισσότερο...
καί τά όνειρα πού τά τυλίγει η σιωπή...
ματώνουν ποιό βαθιά στήν ψυχή σου...
καί είναι ανάγκη τότε απ'όλους νά εξαφανιστείς...
ΟΠΟΙΟΣ ΧΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΧΑΝΕΙ ΠOΛΛΑ...
ΟΠΟΙΟΣ ΧΑΝΕΙ ΤΑ "ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥ" ΧΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.. .
ΟΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΕΧΑΣΕ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ… ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΖΩΗ…

YOUTUBE.COM
01. Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά 0:00 (Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος - Στίχοι: Ηλίας…
αν είναι δυνατόν.. απίστευτο..! νά μήν μπορείς νά πείς όχι στήν καρδιά σου...
όταν λές όχι στούς δυνατούς, κάνεις αντίσταση στον κατακτητή, επιτίθεσαι στήν εξουσία,
Αλλά υποχωρείς στήν καρδιά σου...
γιατί Θεέ μου... έκανες τόσο μικρό τόν άνθρωπο...

YOUTUBE.COM
Παλιό καψουροτράγουδο του Τόλη. Στίχοι/Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης Κάτι δυνατό δεν ένιωσα εγώ κι…
καί είναι καί κάτι τέτοιες ώρες αδειανές...
όταν η σιωπή έχει νά πεί πολλά περισσότερα..
διότι η σιωπή μου, είναι η θεραπεία μου...
ένα τραγούδι... πού γιορτάζει τόν θάνατό μου...

YOUTUBE.COM
(Kati tetoies wres - Tolhs Voskopoulos) Στίχοι: Γιάννης Πάριος Μουσική: Γιάννης Πάριος Πρώτη…
Mά έτσι κι΄αλλιώς οί φίλοι μου μέ΄χουν ξεχάσει...
ακόμη κι΄εχθροί μου τώρα έχουν πλέον κουραστεί...
καί όσο κι'άν ψάξουν η σιωπή μου μ'έχει σκεπάσει...
καί μέσ΄τήν ψυχή μου όλα έχουν γκρεμιστεί...
όταν σού σβήσουν τόν ήλιο.... τότε πλέον καί θά σέ χάσουν..

YOUTUBE.COM
Μπορεί Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος Πρώτη εκτέλεση: Τόλης Βοσκόπουλος Μπορεί να φύγεις κάποτε, μπορεί Και όπως σβήνει…

Πρωτοπόρος είναι αυτός που αγαπάει τις μακρινές Σποράδες, τα απόκρημνα μονοπάτια, τις επικίνδυνες σπηλιές… και πού ποτέ δεν φοβήθηκε τις μακρινές συμπληγάδες. Άλλωστε Αν θέλεις να βρείς τον εαυτό σου, πρέπει να σε χάσουν όλοι οί άλλοι…



YOUTUBE.COM
Dimitris Mitropanos Tha me vreis Δημήτρης Μητροπάνος Θά μέ βρείς Στιχουργός: Τεάζης…


Ενημερώσεις

Μην χρησιμοποιήσεις ποτέ μονάχα τά μάτια σου και τήν ακοή σου γιά να καταλάβεις κάποιος άν είναι ευτυχισμένος ή δυστυχισμένος . Πολλές φορές ή μεγαλύτερη χαρά εκδηλώνεται με δάκρυα, αλλά όμως και ή μεγαλύτερη πίκρα κρύβεται κάτω από ένα χαμόγελο. άλλωστε μέσα σέ ένα τραγούδι πάντα κρύβονται τόσα παράπονα...



YOUTUBE.COM
Έχω ένα καφενέ στου λιμανιού την άκρη τον έχτισε το δάκρυ αυτών που μένουνε και περιμένουνε
Η πείρα γιά τήν ζωή πού όλοι θά ήθελαν νά ΄χουν, είναι μία φλόγα... η οποία φωτίζει μόνον αυτούς πού έχουν καεί απ'αυτήν...



YOUTUBE.COM
Youtube Subscribe: https://goo.gl/814dsM Βρείτε το Γιάννης Πουλόπουλος - Όσα δε βάνει ο λογισμός…
Θέλησα μια μέρα να ψάξω τον εαυτό μου. Ρώτησα τους γύρω μου και εκείνοι μου είπαν το πώς με έβλεπαν. Στράφηκα στους φίλους, αλλά εκείνοι μου είπαν το πώς με περίμεναν. Το συζήτησα με τους γονεις μου … αλλά εκείνοι μου είπαν το πώς με ονειρεύτηκαν. Γύρισα τότε κι εγώ στο ταίρι μου …αλλά εκείνο μου είπε το πώς με ήθελε. Κοίταξα το Θεό μου, αλλά εκείνος μου είπε το πώς θα έπρεπε να ήμουν! Ζήτησα από την κοινωνία μου και εκείνη μου είπε το πώς να μην είμαι. Ρωτώντας και ψάχνοντας, βρήκα ένα καθρέφτη. Βύθισα θυμωμένα το βλέμμα μου μέσα του. Τι είμαι τελικα;...

YOUTUBE.COM
Δρόμος σκοτεινός η ζωή του καθενός Πες μου αν είμαι ζωντανός Δώσε μου φωτιά, κάτσε κόντρα στο νοτιά μην το ψάχνεις άλλο πια Είχα έναν φίλο που…

Τότε μονάχα θα καταφέρεις να σκαρφαλώσεις στο υψηλότερο σημείο του κόσμου , όταν θα μπορέσεις να εμβαθύνεις στον εαυτό σου καί ο συντομότερος δρόμος πού οδηγεί είς το πάν, είναι ή εγκατάλειψης των πάντων.
Σχόλια

Αν αγαπάς την γνώση πρέπει να έχεις επαφή με τα πράγματα και τους ανθρώπους, αλλά όμως η σοφία απαιτεί να διατηρείς απ’ όλα αυτά τις απαραίτητες αποστάσεις
Πρωτοπόρος είναι αυτός που αγαπάει τις μακρινές Σποράδες, τα απόκρημνα μονοπάτια, τις επικίνδυνες σπηλιές… και πού ποτέ δεν φοβήθηκε τις συμπληγάδες.



YOUTUBE.COM
Dimitris Mitropanos Tha me vreis Δημήτρης Μητροπάνος Θά μέ βρείς Στιχουργός: Τεάζης…
Τά πουλιά κελαηδούν ακόμη και όταν το κλαδί τους ραγίζει… διότι ξέρουν πώς έχουν φτερά, έτσι λοιπόν ακόμη κι’όταν σου ραγίζουν τη καρδιά… η ζωή σου πάντα να είναι ένα τραγούδι…



YOUTUBE.COM
Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς Μουσική: Απόστολος Καλδάρας Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Πάριος Εγώ από μικρό παιδί πετροβολούσα τη ζωή, κι όπου…
Τότε μονάχα θα καταφέρεις να σκαρφαλώσεις στο υψηλότερο σημείο του κόσμου , όταν θα μπορέσεις να εμβαθύνεις στον εαυτό σου ...



YOUTUBE.COM
ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΣΚΟ " Ο ΜΕΤΟΙΚΟΣ " ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ 1971. ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΑΝΟΣ…
Πρωτοπόρος είναι αυτός που αγαπάει τις μακρινές Σποράδες, τα απόκρημνα μονοπάτια, τις επικίνδυνες σπηλιές… και πού ποτέ δεν φοβήθηκε τις συμπληγάδες...



YOUTUBE.COM
Youtube Subscribe: https://goo.gl/814dsM Βρείτε το Γιάννης Πουλόπουλος - Απόψε αντάμωσα το Χάρο…
εκεί πού τελειώνει η μέρα... καί χάνετε τό φώς... εκεί θά πάω νά ζήσω..καί νά σβήσω μοναχός...



YOUTUBE.COM
Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος Μουσική: Γιάννης Σπανός Πρώτη εκτέλεση: Δήμητρα Γαλάνη Βροχή και σήμερα, βροχή στη στέγη μας, βροχή στη πόρτα…
ΟΠΟΙΟΣ ΧΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΧΑΝΕΙ ΠOΛΛΑ...
ΟΠΟΙΟΣ ΧΑΝΕΙ ΤΑ "ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥ" ΧΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.. .
ΟΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΕΧΑΣΕ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ… ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΖΩΗ…

YOUTUBE.COM
01. Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά 0:00 (Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος - Στίχοι: Ηλίας…
Η αγάπη καμιά φορά είναι ένα δράμα συνήθως είναι μια κωμωδία ποτέ όμως δεν είναι ιστορία χωρίς λόγια.

YOUTUBE.COM
Στίχοι & μουσική: Άκης Πάνου. Μπουζούκι: Γιώργος Τσιμπίδης. Πρώτη εκτέλεση: Βίκυ Μοσχολιού,…
ΑΓΑΠΗ: Πολλοί άνθρωποι ομίλησαν γι' αυτήν, ολίγοι όμως την κατενόησαν, και ακόμα πιο λίγοι ενήργησαν δι' αυτής παραμερίζοντας τον εαυτούλη τους. Κατά την φτωχή μου γνώμη, το να δίνης δίχως ανταπόδοση, το να χαμογελάς σ' αυτόν πού σε πληγώνει , και να θυσιάζεσαι γ' αυτόν πού σε μισεί, αυτό νομίζω ότι είναι αγάπη.

YOUTUBE.COM
To καλοκαίρι εκέινο'' το πρώτο βραβείο 1968 στο Φεστιβάλ τραγουδιού Θεσσαλονίκης (μουσική…
είναι αργά όμως δέν έχω τόν χρόνο...
γιά όσα δέν είπα... καί γιά όσα δέν έκανα...
διότι όταν χρειαζόταν νά γίνει αυτό...
απλά εσύ... δέν ήσουν εσύ...

και είναι ανάγκη... πρίν σέ θάψουν οί αναμνήσεις...
νά θάψεις εσύ τό παρελθόν...

YOUTUBE.COM
https://www.getgreekmusic.gr - Μπες και μάθε τα πάντα για την ελληνική μουσική. Facebook:https://www.facebook.com/GetGreekMusic Twitter: 

όμως είναι λογικό και αναμενόμενο νά χάσει τήν ζωή του....
αυτός πού επέλεξε νά ζήσει μέ τοίς αναμνήσεις του...

YOUTUBE.COM
Μία γλυκόπικρη βόλτα με νοσταλγία για τους παλαιότερους ενώ οι νεότεροι θα απορήσουν και ίσως γελάσουν μαθαίνοντας για το χθες των γονιών…

Κάθε μεγαλοφυής άνθρωπος βλέπει τον κόσμο κάτω από διαφορετικό πρίσμα απ' ότι τον βλέπουν οι άλλοι, αλλά κάπου εδώ έγκειται και ή τραγωδία του.

YOUTUBE.COM
Youtube Subscribe: https://goo.gl/814dsM Βρείτε το Γιάννης Πουλόπουλος - Όσα δε βάνει ο λογισμός…

Γιά νά δεί κάποιος μέσα του βαθιά... πρέπει νά σκαρφαλώσει νά ανέβει ψηλά ν'αγγίξει τά σύννεφα νά τόν αγκαλιάσει ο Ουρανός...

YOUTUBE.COM
ΕΝΑΝ Α'Ι'ΤΟ ΑΓΑΠΗΣΑ '' ΜΠΕΜΠΑ ΜΠΛΑΝΣ - Μουσική - Γιάννης Σπανός - Στίχοι -Αλέκος Σακελλάριος - 1969 WEB RADIO http://ontheair.gr/

όσο κι'άν η αγάπη τυραννάει...
καί σού ματώνει τήν πληγή...
είναι τά όνειρα πού τά τυλίγει η σιωπή...
καί χαράζουν ποιό βαθιά στήν ψυχή σου...

YOUTUBE.COM
ΈΚΛΑΨΑ ΜΑ ΘΑ ΡΘΕΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΚΑΙ ΕΣΎ ΓΙΑ ΜΈΝΑ ΓΙΑΤΊ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΌΝΕΙΡΑ ΜΟΥ ΧΕΙ Σ…

Υπάρχει ένα θέαμα πού είναι μεγαλύτερο από τήν θάλασσα, είναι ο ουρανός... υπάρχει κι ένα θέαμα όμως μεγαλύτερο καί από τόν ουρανό… είναι νά μπορείς νά δείς τήν συννεφιά πού έχει μέσα στήν ψυχή του ο απέναντί σου...

YOUTUBE.COM
Στίχοι: Κωνσταντίνα Μαρκοπούλου Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας

Μέσα στη νύχτα, μες στο σκοτάδι, ίσως να νιώσεις κάτι σα χάδι...
Είναι η σκιά μου. Μη σε τρομάξει! άστη μονάχα να σε φυλάξει...
όταν δέν υπάρχει τίποτ'άλλο νά κάνεις, ίσως αυτό μόνο απομένει...

YOUTUBE.COM
Nikos Nomikos Na Prosexeis ΝΙΚΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ Βουλιαξε τ ονειρο νωρις,γιατι δεν…
Πολλοί θα περάσουν και θα φύγουν από τη ζωή σου... Μα μόνο οι αληθινοί άνθρωποι θα αφήσουν τα ίχνη τους στην καρδιά σου...

YOUTUBE.COM
ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ - ΔΕΝ ΚΛΑΙΩ ΓΙΑ ΤΩΡΑ -- by KronosAgrinio Στίχοι: Άκης Πάνου Μουσική: Άκης Πάνου Δεν κλαίω που φεύγεις δεν κλαίω για τώρα…
Η πείρα γιά τήν ζωή πού όλοι θά ήθελαν νά ΄χουν, είναι μία φλόγα... η οποία φωτίζει μόνον αυτούς πού έχουν καεί απ'αυτήν...

Αν αγαπάς τήν γνώση πρέπει νά έχεις επαφή μέ τέ πράγματα καί τούς ανθρώπους, αλλά όμως η σοφία απαιτεί νά διατηρείς απ’ όλα αυτά τίς απαραίτητες αποστάσεις... άλλωστε άν θέλεις νά βρείς τόν εαυτό σου πρέπει νά σέ χάσουν όλοι οί άλλοι.
Ε...! είναι λογικό ένα ραντεβού νά ξεχνιέται μετά από ένα χρόνο... αλλά όμως δέν είναι λογικό πού δέν ξεχνιέται καί ο άνθρωπος... καί φυσικά δέν είναι λογικό, διότι απλά είναι συναισθηματικό....


Πληροφορίες για αυτόν τον ιστότοπο

όταν τά συναισθήματα έχουν νικήσει τήν λογική... τότε η ψυχή θά ματώσει καί η μνήμη θά παραμείνει σκλαβωμένη στό χθές... διότι τίποτε δέν μπορεί νά τήν κρατήσει ζωντανή στό παρών...


Πληροφορίες για αυτόν τον ιστότοπο

είναι δυνατόν όμως νά ψάχνεις νά βρής τήν ομορφιά τού καλοκαιριού όταν έχεις τόν χειμώνα μέσ'τήν καρδιά σού... μέ τά χιόνια τής μοναξιάς πού μού χάρισες...; αλλά όμως καί γι'αυτό σ΄ευχαριστώ...


Πληροφορίες για αυτόν τον ιστότοπο

γι'αυτό είναι ανάγκη απ'όλους νά εξαφανιστείς... σέ μονοπάτια πού τά όνειρά σου έγιναν κομμάτια... αλλά έμεινε μυστική η μαχαιριά πού ακόμη ματώνει... μέσα στήν σιωπή σου... πού λέει πολλά περισσότερα..;


Πληροφορίες για αυτόν τον ιστότοπο


Η Mουσικοθεραπεία είναι η εφαρμογή της μουσικής και η χρησιμοποίησή της, ως θεραπευτικό μέσο*, μέσα από διάφορες μεθόδους και τεχνικές με σκοπό τη βελτίωση και τη διατήρηση της ψυχικής, πνευματικής και σωματικής υγείας. H μουσική είναι ένα δημιουργικό,  λεκτικό μέσο που προωθεί την προσωπική έκφραση και ανάπτυξη του ατόμου, όπως και την επικοινωνία και την επαφή του με τους άλλους. H θεραπευτική ιδιότητα του ήχου και της μουσικής αποτελεί αντικείμενο έρευνας και μελέτης
************************